düşman çatlattılar gülben ergene karşı kampanya
Mar 10

Tatlıların ve sofraların vazgeçilmezinin bilinmeyen faydaları…

Her gün Antep ya da Şam fıstığı yiyenlerin vücudunda ‘gamma-tocopherol ‘ adlı maddenin daha fazla bulunduğu belirlendi. Bu madde serbest radikallerin hücreye verdiği zararı önlüyor

Kansere karşı da etkili

ABD’NİN Teksas Kadın Üniversitesi tarafından yürütülen bir araştırma, her gün tüketilen antep ya da Şam fıstığının kanserin pek çok türünü önlemeye yaradığını ortaya çıkardı. Araştırmada, gönüllü katılımcılar iki gruba ayrıldı. İlk grupta bulunan deneklere, normal beslenme rutinlerinin yanında dört hafta boyunca 68 gram Antep fıstığı yedirildi. Dört haftanın ardından, Antep fıstığı tüketen grup ve tüketmeyen kontrol grubu üzerinde çeşitli ölçümler yapıldı.

E vitamininin bir türevi

Üniversitenin araştırmasına katılan deneklere yapılan ölçümler sonucunda, her gün Antep fıstığı yiyenlerin vücudunda bulunan “gamma-tocopherol” adlı maddenin daha fazla olduğu görüldü. E vitamininin bir türevi olan “gamma-tocopherol”, antioksidan işlevi görüyor. Bu madde, “serbest radikaller” adı verilen moleküllerin hücrelere vereceği zararın önüne geçiyor. Böylece kanser, daha gelişmeden engellenmiş oluyor.

Etiketler: , , ,

Yorum yap


web stats zayıflama lida fx15 ve biber hapı zlfvbh dini sohbet chat seviyeli sohbet sohbet odalari sohbet chat kizlarla sohbet sohbet et sohbet odalari muhabbet netlog sohbet chat chat odası biber hapı chat siteleri islami sohbet chat odalari film izle sinema izle film izle sohbet sohbet | Pagerank check vbulletin tema | Ask | chat chat siteleri chat | travesti çet karadeniz chat mirc sohbet chat |Sohbet| Sohbet kanallari Sohbet odalari sohbet sohbet Sohbet Chat sohbet evden eve nakliyat - evden eve nakliyat - evden eve nakliyat - sohbet sohbet odaları sohbet siteleri sohbet odaları mirc indir sohbet | Online Film izle Film izle Sinema Seyret